Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 25 avril 2015

Juliette

In déchimbe, j'avoais dmindé à ch'Père Noë unne plake ed Juliette Greco, avuc ches fins boinnés canchons dech canteuse.

Ech Père Noë m'l'o mie apporté.

Ej su un molet déchu. Ej mé dminde kmint qu'i coésit ches cadieus, ech Père Noë !

I o eds innées, j'avoais intinud des canchons ed Juliette Greco amon min bieu-père. Et i m'sannoait qu'i avoait ed boinnés canchons.

Ièr, mdame Greco o coèr canché, à quater-vint-uit ins. Bin.

Ech plake, ej vos m'l'acater mi minme.

Avant qu'i o mie ed plakes in à vinde. Avant, étou, eq Juliette ch'in vo pour toudi.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire