Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 28 avril 2015

Ches cousins m'surprinde'te

Ej t'in os causé un keup o deus, dechl'association del famille qui publie, deus keups pèr in, ech Bojour ches cousins.

J'os érchu un nouvieu numéro, ièr.

Et ej l'os lu, tu t'doutes bin. Ureusemint qu'ej su in vagances uit jours !

Unne premiére surprinze ndan : ches cousins organise'te unne fête pour ches ages ed min frère, ech chonc juillet.

Apré, un fiu dech soeur à m'mère et dech frère à min père a écrit un article chu ch'vie d'achteure et chu ches taïons. Qui sont ches miens étou, dech keup. Min cousin proche m'o foait granmint plaisi.

Feut eq j'i diche quanq minme, à min cousin et à ches eutes qui lise'te echl'article, eq nos taïons avoai'te étou un tiot live chu unne tiote tabe din leu cambe. I pèroait, eq m'o dit min tiot frère. Ej vux pèrvenir, ch'est tite dech tiot live qu'est noèrt. Min frère m'l'o acaté et ej le lis, mais est mie aisié à comprinde, vu eq ch'est un viu live.

Bec à ch'cousin et merchi à li.

Etpi, eute surprinze din ch'bojour ches cousins, unne photo. Ch'est mie l'photo qu'est unne surprinze, ch'est ches gins edsu.

Unne photo avuc granmint ed cousins, comme os disons din chl'association. Dsu, ej voés unne tète qui rsanne à ch'fiu din frère à m'mère. Avuc un galibié ed deus o troés ins à gron. Ej connoais mie tous ches gins dechl'association, et ech cousin lo, i o eds innées ej l'os mie vu. Ch'est seuremint mie li.

Ej lis d'eutes articles, pi jé rviens chu ch'photo. Bin, lo, os diroait ech mèri d'unne soeur à m'mère. Chti qu'avoait keupé echl'herbe din ch'gardin d'em mère, in marche. Pi lo ! Os diroait ech frère ed min père et dech père à ch'cousin qu'o écrit un article din ch'jornal ed l'association.

Alorss, jé rbée bin tous ches gins chu l'photo. Granmint ed surprinzes. Em mère, assise avuc ech soeur. Pi lo, chu ch'minme ring, ech père ed min cousin qu'o ch'galibié avuc li, ech fanme à min onke, mère ed min cousin, un cousin à m'mère et à ches frères et soeurs, unne cousine, pi coèr unne eute. Et quanq minme granmint ed gins qu'ej connaois mie. O eq j'os mie rconnus. Qu'i vuche'te bin m'estchuser.

Ej su ureus d'avoèr erchu ech jornal. Merchi , coèr un keup, à ches cousins qui font ho.

Un numéro o wardé, comme ches eutes. Donmage qu'unne cousine, fille d'un frère à m'mère qui, li,  o cangé d'adresse, n'l'o mie erchu, ale. Qu'i  écrive'te, din ch'Boujour ches cousins.

Boinne lecture,
Becs à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire