Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 29 août 2014

Il est mie mort

Min fiu vient ed pèrtir pèr ech train pi pèr l'avion pour l'Chine.

Achteure, est coèr din ch'train et in Frinche.

N'est mie mort, mais d'un keup, j'o ieu invie ed braire. Et j'o brai. Comme chi, in pèrtant, o m'avoait inlevé un beu ed mie.

Vraimint mie régalant.

Et j'in o unne qui pèrte lindi in Russie !

Bec à tertous et à min fiu, chi l'arrive à m'lire.

2 commentaires:

  1. Tu peux être fier de tes enfants !
    Tu leur a donné des racines solides afin qu'ils puissent voler de leur propres ailes, forts et confiants : Bravo !

    RépondreSupprimer
  2. ah ça oui, ils osent et réussissent ce qu'ils entreprendent ! Hein ? ah bon !
    Moi, je suis fier de mes filles, et mes garçons suivront, sur !

    RépondreSupprimer