Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 9 mai 2014

Quoé eq ch'est eq tu cantes ?


El smangne daraine, j'os granmint mèrché chu ch'GR soéçante-chinc, avuc des bèles-soeurs, bieus-fréres, oncles et nveux, mes fius, unne ed mes filles et m'fonme.












Il o souvint plu et mie foait keud.

Un jour, à nonne, min nveu ed dis ins, granmint corageux, qu'o toudi mèrché, qu'étoait tcheu chu ches génoux et qu'étoait chin ses parents, avoait froéd.
Ej le prinds à gron, l'serre din mes bros et kminche à i canter "ech tiot quinquin".



D'un keup, i m'rbée et m'dit : "ch'est bieu, tonton, mais ch'est din quelle langue ?"

Alorss, éj i o dit. Ch'est vrai qu'avuc un pére aveyronnais et unne mére bretonne, i pouvoait mie connaîte.

Bec spécial à ti, ech corageux qu'est troés keups chu ches photos.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire