Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 28 mai 2014

Miu veut savoèr ed quoé qu'i cause'te

L'eute jour, m'fille em'raconte chin voéyage in Slovénie avuc unne conmarade à ale.

-"Ech'père ! I o un gars, un roumain, avuc chin car, qui nos o prins in stop.

Pi, il o téléphoné à chin conmarade à li qu'avoait étou un car et qu'étoait driére nos. Il i dit, in roumain, qu'i vient ed prinde deus filles et qu'i n'o unne pour li.

Mi, j'o rin dit, mais ej connais ech roumain et j'avoais comprins.

Dech keup lo, quanq os sonmes artés pour qu'i mette du tcharburant, j'o dit à m'conmarade eq ch'est qu'os cangeonche ed voée.

J'i o esplitché aprés."

Et ti, ech lecteu, t'os comprins ? Chi tin fiu o t'fille vut voéyager, feut qu'il apprinde à causer comme là-bos.

Mi, éj vos continuer d'acater et asir des candelles.

1 commentaire: