Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 2 décembre 2013

M'dame d'Aulnoy

Connoais-tu M'dame d'Aulnoy ? Nin ?

Tu connoais "ech cot botté", "Pieu ed beudet" o "ech tiot chaperon rouve", ches contes ed Charles Perrault.

Bin, M'dame d'Aulnoy, à ch'minme siècle eq Charles, o étou écrit des contes.

Feut vir ches contes ! "Gracieuse et Percinet", "echl'osieu bleu" o, "el guernouille binfoaisante".
Et ches noms ed ches gins ! Truitonne, Gracieuse, Grongnon, Toute-Belle, Laideronnette...
Din ch'conte, t'os toudi un granmint laid, des millars ed diamants et dor, et unne morale qu'i feut lire troès foès pour el comprindre.

M'damed'Aulnoy, qu'avoait tinté ed tuer chin onme, est morte edpi longtimps. Mais achteure, t'os coèr des scieintifiques qui ouve'te chu ches contes lo.

Mie, éj les lis seulmint. Pi ches eutes avuc. Ch'est din un livre qui s'appéle "Chi ches fées m'étoai'te contées...". Mile-sèt-chint-trinte-quat pages ed papier-bible.

Boinne lecture.

2 commentaires:

  1. tu vas bien nous en traduire un, non ?
    Allé, un tit' effort.

    RépondreSupprimer
  2. ça c'est vrai c'est un beau livre, je le connais, on me l'avait offert...
    bonne lecture à toi

    RépondreSupprimer