Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 20 avril 2024

Gambe ed bo

Edpi quèks jours, j'os un cousin qui reste à puss ed sis-chint kilomètes d'ém moaison qu'est in vagances à moinss d'unne eure ed voéture ed lò dò qu'ém fanme, un eute cousin-voésin et mi restons.

Adon, i m'o sanné normal d'aler l'vir, passer quèks minutes insanne pi i foaire un cros tiot bec avant qu'i rpèrche ouvrer.

Et j'os étou téléphoné à ches pérints, min onke et m'tante, pour leu dire, in espérant leu foaire plaisi.

Min onke :
- ".... bla bla bla .... cho m'foait unne bèle gambe .... bla bla bla ..."

Ureusement eq cho i foait unne bèle gambe, vu qu'il in o berzillé unne edpi quèks jours quanq il o tcheu d'unne étchèle adon qu'i nettioait chin toét.

Boin sinmdi à tertous. Chi os pèrtez in voéyage, boin voéyage, et corage min onke eq j'ainme (conme ches eutes et conme mes tantes).

Chi os l'savez mie, innui, ch'est sinte Odette.

Becs à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire