Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 24 janvier 2024

Attinde eq cho pousse

Edpi eq j'o smé mes chincante-deus hectères ed blé, dis d'orge et un d'avoène, pour mes deus kvaux, in octobe, j'attinds.

J'attinds eq cho pousse et qu'echl'ernouvieu arrive ; quanq ech moés ed marche sro lò, feudro qu'ej surveille et qu'ed tans in tans, ej traite conte ches pucherons et eutes maus eq ches plantes peu'te haper.

In attindant, ej cache quanq ch'est possibe, et in févrié, seuremint qu'ém fanme et mi irons tchinze jours àl montaingne dò qu'os avons acaté un tiot appèrtémint, pour vir ches néges et schtier.

Boinne jornée à vos qui ouvrez.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire