Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 9 juillet 2023

Ech gingin artificiel

Ches jornaleus nos in cause'te ed puss in puss, dech gingin artificiel.

Ch'est quoé, ech gingin artificiel ?

Mi, ej diroais eq ch'est quanq ches ordinatures rimplache'te ches onmes ; ch'o djò bin kminché, chu internénet, din des voétures, pèr eximpe, et des keups, os s'dmindons chi i o mie du dinger à développer ech gingin artificiel qui, un jour, nos diro p't'ête eq ch'est li qui déchide ed nos vies.

Mi, ej térintoais, mais edpi sinmdi apré nonne, ej sus pour.

Kmint eq cho s'foait ?

Sinmdi, j'o tondu min gardin, et vu ches timpératures à l'cour, j'éroais ainmé qu'un manicraque foaiche cho chi mi.

Don, chi os avez du gingin humain, merchi ed buser pour m'fabritcher un manicraque qu'éro du gingin pour tonde seu. Cho m'fro granmint plaisi.

A béto !

1 commentaire:

  1. mon cher beau frère
    si j'ai bien tout compris, je pense que ça existe déjà : https://fr.wikipedia.org/wiki/Tondeuse_robot
    Guemlu

    RépondreSupprimer