Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 17 avril 2023

Un keup ed téléphone au mitan del nuit

Par nuit, un onme téléphone à un eute onme. Il i dit :
 
- "Bojour ! Ej sus Vilfried. Ej vouloais dire eq j'o ieu un papar avuc l'fanme noèrte qui vivoait à unne époke din no'village."
 
- "P't'ête ! Chi tu l'dis. Mais ch'est pour cho eq tu m'appelles achteure, au mitan del nuit !?"
 
- "Nan ! Ch'est pour t'dire qu'à coeuse ed ti (qui prind chl'ouvrage ed ches eutes quanq is sont in grève), j'o granmint ed mau à leu bailler ed quoé minger et s'vétir. Et pour cho, à coeuse ed ti, ej vos ém suichider."

L'eute acoute cht'onme s'plainde, et un monmint, il i dit :
- "Boinne canche !"

L'eute :
- "Kmint cho, boinne canche ?"

Chti qui rchoét ch'keup ed téléphone répond :
- "Bin ouais ! Boinne canche ! Quoé d'eute eq tu vux qu'ej foaiche ? Qu'ej té liche unne page ed ches évangiles ? Qu'ej té diche "amuse-ti bin !", "boin voéyage !", "foais ed bieus reuves !" o "adé !". Mettons eq j'ajoute "adé" à "boinne canche". Achteure, ej vos m'joutcher et assayer ed dormir.

Cht'onme qui téléphonoait n'sait pu quoé dire. Aprè...

Aprè, feut foaire conme mi et lire ch'live "Et quèks keups j'o conme unne grinde idée".

Ch'est ch'darain keup qu'ej prindoais un estrait dech live ".

Boinne jornée.
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire