Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 19 janvier 2023

El famille est unne canche

... qu'ont dit un jour un fin boin jornaleu*  - ech seu fin boin jornaleu qui existe et qu'ej connoais - et s'fanme, qu'ej connoais étou un molet, vu eq ch'est ém jonne cousine**.

Et ch'jornaleu et s'fanme avoai'te granmint raison. Et ch'est fin bieu qué del dire.

I o quèks smangnes, deus cousines, cousines étou d'ém jonne cousine, et leus onmes*** ont rprinds echl'espression din un message. 

J'o granmint ainmé, et m'fanme s'o ranmintuvé qu'ech cousin jornaleu et m'jonne cousine avoai'te écrit cho i o quèks innées. Adon, edpi, j'o déchidé ed créer un groupe chu internénet ed cousins, cousines, onkes et tantes lonmé El famille est unne canche. Un groupe pour causer ed toute et rin, mais surtoute pour maintenir du lien. Ed famille.

I sanne eq quèks gins ainme'te. Merchi à eux ed pèrticiper. D'eutes di'te rin ; z'ont p't'ête mie l'tan d'écrire.

Mi, i feut qu'ej rajoute ech puss ed cousins, cousines, onkes et tantes chu ch'groupe. Cho viendra, quanq j'éro leus numéros ed téléphone.

A béto !

Boinne jornée et bec à tertous.


* min cousin jornaleu - vu qu'il o mèrié ém cousine, ch'est min cousin - os pouvez l'acouter casi chake matin chu Frinche Inter.

** Maginez ! Em jonne cousine o né troés moés avant m'première fille.

*** leus onmes : j'o hésité à écrire leu onme, vu eq mes cousines ont un seu onme chatchune, o leus onmes, vu qu'i in o deus, chatchune ed mes cousines in ayant un. Disez-mi kmint qu'os éroète écrit cho.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire