Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 5 novembre 2021

Honmage à un cinsier eq j'ainmoais

Mardi, adon eq j'étoais din un trian pour rtorner ouvrer, j'o rchu un tiot message chu min téléphone portabe d'unne fanme qu'avoait truvoé ch'numéro je n'sais kmin.
 
- "Jou eq t'es ED ?"  qu'ale avoait écrit.

- "Ouais ! Ch'est bin mi".

- "J'o unne fin mawaise nouvèle pour ti : min onme est mort i o pu d'un moés ; estchuse-mi de mie t'avir dit avant".

Quanq t'apprinds cho au matin, un onme eq j'ainmoais granmint, vu qu'i m'avoait atcheuilli à unne époke,  apprins des coses pi aidié à truvoer min premier ouvrage, cho foait du mau pour l'jornée.

Cht'onme, et s'famille, ej l'avoais rincontré in mile-nu-chint-quater-vint-troés, durant deus moés, avoais rtorné às'moaison chl'étè d'aprè, un moés, avuc des conmarades à mi, et ch'est in sectimbe ed mile-nu-chint-quater-vint-quat eq j'o truvoé à ouvrer din chin dépèrtemint, l'Aveyron. Et surtout, din ch'nord, l'Aubrac.

Qué fin bèle région ed Frinche !

Durant troés innées dò eq j'o ouvré là-bos, j'étoais ureus, foaisoais des fêtes, des rincontes, des clitchés et voéyoais ed tans in tans l'famille qui m'avoait aidié.

Edpi eq j'o tchitté ch'dépèrtemint pour rtruvoer un ouvrage, ji 'o rtorné quèks keups. Et à chake keup, j'o passé amon l'cinse, saluer ches gins eq j'ainme.
 
Seur qu'edpi mardi, ej pense granmint à eux. Ej su trisse.

Trisse d'avir perdu un ami, trisse d'avir étè prévnu tèrd, mais ch'est mie del feute del fanme.

Pour définir, ej vos mets un clitché prins in deus-mile-douze chu l'Aubrac et qui résume l'vie dech cinsier

Adé Jeannot ! Jeannot-del-montaingne, conme os ainmoème à lonmer avuc mes deus conmarades ed mile-nu-chint-quater-vint-quat..


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire