Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 14 octobre 2021

Ches loés del Républike

Pour vive insanne et vive ureus, i faut eq chatchun respecte l'eute, in respectant ches loés del Républike.

Quanq os foaisons quèk cose qu'est mie bin, os pouvons aller vir un tchuré, s'confesser, et din granmint ed keups, os sonmes pèrdonner.

Din granmint ed keups ! In principe, os pouvons dire à chake keup qu'os i allons.

Ch'est p't'ête pour cho qu'os acceptons d'i aller ed tans in tans, et qu'os acceptons d'i causer, ach tchuré.

Achteure, toudi vu ch'rapport pubiyé l'eute mardi, un minisse o dit à un rprésintant ed l'Eglise, eq ches loés del Républike sont au dsu ches loés ed l'Eglise.

Cho vut dire eq ches tchurés doé'te dénoncher ches gins qui éroai'te foait ed fins crosses affreusités, pèr eximpe, à des jonnes éfants.

Mi, quanq j'intinds cho, jé m'dis qu'un prochain keup eq j'iro m'confesser, ej fro du tri avant ed causer.

Put qu'mantcher, j'o mie grin cose à m'érpreucher.

Boinne jornée.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire