Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 23 juillet 2021

In pèrtant in vagances

I o tchinze jours, j'o pèrti unne smangne in vagances avuc m'fanme.

Dépèrt fin timpe au matin, alintour ed quat eures quarante.

Alintour ed sis eures, premier arrêt din unne boutike chu ches autoreutes.

Durant qu'ém fanme étoait à ches toélètes, j'o dmindé à unne fanme qui ouvroait din l'boutike :

- "Chin vos kminder, m'dame, mais chi j'oblie m'fanme ichi, jou qu'os la ramnez à s'moaison, o bin, jou qu'os l'invoéyez din un rfuge pour ches tchyins et ches cots et eutes bétails obliés ?

L'fanme o granmint ri. L'o minme appelé ches eutes gins qu'ouvroai'te avuc ale.

Is ont ri, mais j'o poin ieu ed réponse ; j'o rpèrti avuc m'fanme.

Boinnés vagances à tertous.

Et pensez à foaire des tiotés cacouilles.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire