Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 25 décembre 2020

Ureusemint eq j'o ieu chonc éfants

 ... qu'ont né i o miu ed vint ins.

Sont toudi in vie. Ureusemint !

Mais ièr au vèpe, innui, dman et aprè-dman, j'in o eq deus à m'moaison, avuc un bieu-fiu.

Magine eq j'o ieu seulemeint troés éfants !

P't'ête qu'à Noë, m'fanme et mi éroète étè eq troés.

A pèrtir ed ches troés grinds, os in éroème ieu qu'un qu'o vnu. Et un bieu-fiu.

A pèrtir ed ches troés darains, os in éroème ieu coèr qu'un. Un eute qu'echti d'avant.

Achteure, magine eq j'o ieu seulemeint deus éfants !

Os éroème p't'ête étè tout seu à Noë !

Malureusemint, conme granmint ed gins cht'innée, surtout ches vius eq leus éfants ont voulu protégé in né vnant poin.

Un molet trisse.

Pourvu qu'ho fuche miu béto.

Boin Noë à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire