Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 13 juillet 2020

Jornée ed reuves

I foait bieu, ch'est seur, mais innui, ej su in vagances et j'vux causer d'unne jornée à préparer min rtour in montaingne.

Conmme i o un in, avuc m'fanme.

Innui, jé rtorne ach Mont Thabor, in Savoée, avuc m'fille, et seulemint m'fille vu qu'ém fanme foait achteure del politike.

M'fille et mi, os pèrtons mèrcher troés jours ; ch'Col-ed-ches-Mèrches, ch'Col-ed-ches-Bataillères,...

Rin qu'preparer ch'voéyage, ej reuve. Troésienme keup eq j'y vo, mais j'ainme.

J'espère eq vos étou, os avez du reuve din vo'tète.

Boin été à tertous.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire