Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 26 mai 2019

J'éroais du tonde

... ièr aprè-nonne, vu eq pour un keup, i foaisoait bieu et keud.

Mais min voésin nos o invité, m'fanme et mi, à bir un keup à nonne.

Un keup à bir, pi un deusienme, et aprè ej vo tonde.

- "Os allez minger avuc mi ?! J'o acaté des brochètes ed vianne."

Mettons !

Un eute voésin arrive pour bir et minger.

- "Os voulez juer à l'pétanke ?"

Mettons ! J'o janmoais perdu ach'ju-lò.

Qu'ej m'o dit.

Ièr, avuc m'fanme, os avons foait deusienme, et nos voésins, avant-darains (clin d'ziu à Kroutchef et Kennedy).

Pi, avuc min blanc-bonnet, os avonc rintré à no'moaison.

L'étoait alintour ed dis-nu eures.

- "T'intchéte !" qu'ale dit m'fanme "no'fiu rinte lindi et sro in vagances !"

J'éroais p't'ête du tonde ièr ?

Boin diminche à tertous, et prudinche chi os voulez courir quarante kilomètes et quèks alintour dech Mont-Sin-Michel.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire