Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 25 septembre 2018

Vive chin un coutieu

... din unne poke d'ém maronne, pour mi, ch'est conme ête mer-nud.

Adon, des keups, ej mé proméne, et d'un keup, i m'sanne qu'ej su mer-nud.

Cho vut dire qu'ej viens ed perde min coutieu ; il o tcheu d'ém poke chin qu'ej m'in rinconte.

Ch'est pour cho qu'achteure, j'acate un coutieu qui veut mie granmint, et laisse min ladjole à m'moaison.

Seuchez eq j'ainme mie m'promner mer-nud.

Surtoute quanq l'étè est défini.

Boinne jornée à tertous.

Tiot message à ches merseilloés et ches merseilloéses : chi os truvoez un opinel alintour ed Callelongue, din ch'sabe, il est à mi.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Mi ches coutieux , j'ai quere d'in maquer , surtout quante ej va n'in queure in baie d'Uthie !! Adé ez zéf

    RépondreSupprimer