Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 18 juin 2018

Min tiot scret

Os vos dmindez p't'ête kmint qu'ej foais pour écrire in picard, quanq i o miu ed chonc innées, j'ainmoais ech picard mais ne l'causoais mie.

Ch'est mes pèrints qui m'ont baillé l'invie : in m'offrant un fin tiot live qui s'intitule "ech picard ed poke".

Ches diminsions : un chintimète de heut chu dis ed lèrgue et tchinze ed long.

I tient din unne poke.

Don pour écrire, j'utilise ech tiot live, et bin seur, ech dictionnaire ed ches diseus. Site qu'os avez à man droéte ed min blog.

Allez vir, et continuez d'apprinde ech picard. Et d'ainmer.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire