Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 5 mai 2015

Sis-chint-quater-vint-tchinze kilomètes

... in mèrche arriére.

L'eute smangne, ej prinds ch'train, mais pour foaire un gran voéyage. Edpi ech estacion à ches betraves, à Chaulnes.

J'avoais un billet. Ej grimpe din ch'train, m'assis, et ch'train pèrt.

In mèrche arriére. Qu'i pèrt ech train.

Sis-chint-quater-vint-tchinze kilomètes in mèrche arrière qu'il o foait. Un bieu-frère m'o dit qu'ech train dvoait avoèr des rétroviseus. P't'ête bin ! Os avons mie ieu d'accidint.

In vrai, vu qu'ej su bin arrivé ou j'voulaois, ech train o mie roulé in mèrche arrière.

D'un keup, jé m'dis que p't'ête qu'il o roulé din ch'boin sin, mais eq ches sélètes ndan ont étè mis à l'invers. Par qué nikdouille ?

Ech dinger, quanq t'es mie din ch'boin sin ed mèrche, est eq tu pux oblier ed deschinde in estacion.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire