Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 24 avril 2024

Mes vakes maque'te edl'erbe

J'o soéçante-trèse vakes qui m'font casi chake innée un vieu chatchune, vieu qui dviendro un jour un toèr qui fro, li, d'eutes tiots o qu'iro à l'abattoèr pour dvenir del vianne, o bin unne vake qu'ej warderai din min ho, pour in rimplacher unne vieille o in puss ed ches eutes.

Mes vakes maque'te granmint d'erbe, et in ivèr du foin.

Mi, j'o granmint d'ouvrage quanq ches vieux is nai'te, inter sectimbe et févrié, pi alintour ed tchinze jours achl'ernouvieu pour récolter ches foins.

Ej sus ureux.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire