Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 13 juillet 2014

T'os d'bieux iux, tu sais

Qui dit Jean Gabin à Michèle Morgan. Din "ech quai ed ches brunmes".

I dit mie cho à Greta Garbo, qui jue mie din ch'film. Etpi mie à l'Mére Denis, qu'est vedette eq ch'étoait, o à Jeanne Calmant, qu'o p't'ête janmoais foait ed cinéma.

Mi, em fanme m'dit "t'os bieux sieux, tu sais". Quanq j'i raméne des sieux ed mrises. Ch'est mie du cinéma.

Coèr quat ièr. D'amon un eute voésin, qu'est mie lo, vu qu'i vit à Paris.

Ech keup chi, i o fallu qu'ej m'arringe avuc ches wèpes : ches boinnes pour mi, ches eutes pour ches wèpes. Mie ed pitchures. Ureusemint !

Fini pour ches mrises. Djo trinte pots ed confiture, rin qu'avuc ches mrises tcheuillées l'eute smangne. Magine !

Achteure, j'attinds pour ches punmes et ches pronnes. Mais d'ichi lo, j'éro d'eutes coses à t'conter.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire