Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 11 juillet 2014

Ech mine rouve

Ièr, j'o ouvré un morcieu ed bo.

Pour cho, i feut ech morcieu ed bo, ch'est seur, mais étou unne étchèrre, unne régue, un méte, un cisieu à bo, unne soée, un martieu et ... unne mine . Qu'est rouve et eq tu pux mette driére etn'éreille.


Chin oblier ech coutieu pour tailler ech beu. Mi, i o mie ed dinger d'oblier ech coutieu ; Ej n'o toudi un din m'poke. Chin li, i m'sanne ête mer-nud.

Je msure, ej trace, ej keupe pi j'rbée quoé eq cho foait.

D'un keup, j'intinds ech téléphone sonner. J’arrête et j'vos réponde.

Pi ej vos acater du pain.

Jé rviens. Jé rprinds.

- "Où qu'est em mine ?"

Mi driére em'ereille. Mie din m'poke. Ej trache. Rin. J'in prinds unne eute.

Innuit, timpe au matin, ej pèrte prinde ech train. Quoé qu'ej voés avuc min port'feuille ? Em tiote mine rouve. Ale vo rester avuc mi innuit.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire