Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 23 mai 2022

Min père étoait mie viu

Merkerdi, adon eq j'étoais in route à pichier et acouter del musike, d'un keup, ej m'o dis eq j'avoais mie connu min père viu.
 
Cho put surprinde, mais quanq os pichions, os pouvons foaire granmint ed cose, conme pèr eximpe, buser o bin apprinde des coses.
 
Don, d'un keup d'un seu, ej m'o dit cho : j'o mie connu, et surtoute mie vu min père viu.

Quanq chti-lò est mort, i o un molet puss ed dis ins, l'avoait moinss ed soéçante-tchinze ins d'âge. Ch'est un molet viu, surtoute étou quanq os avons moins ed chincante ins d'âge ! Cho sanne viu ! 

Mais merkerdi, ej m'o dit qu'és dgife étoait mie l'dgjfe d'un vrai viu, ed quater-vint-dis ins pèr eximpe..
 
Etpi, quèks moés avant ed moérir, min père foaisoait granmint ed coses, conme ches jonnes ed chincante o soèçante ins, pèr eximpe : conduire, mèrcher, juer, minme ach fotbal, foufter, keuper eds abes, cartchuler, ...
 
In sortant ed ches toélètes, j'étoais ureus.

Et vos, quoé-jou qu'os avez conme boinnés ranmintuveries ed vos pèrints ?

Boinne jornée à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire