Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 1 août 2018

Laiciez-mi tchinze minutes

Lindi, au vèpe, in rintrant pèr ch'train, et pour un keup qu'is ouvroai'te et qui avoait mie granmint ed gins din ch'train, vu qu'os sonmes au mitan ed l'étè et ches vagances, unne fanme-contrôleu mé dminde min titchet.

Adon, pour rire, mais chin l'moutrer, eq j'o invie ed foaire unne cacouille pi d'rire, j'i réponds :

- "Jou qu'os pourroète érvenir din tchinze minutes, vu qu'ej su in route à lire et eq j'o mie défini min live ?"

- "Chi ch'étoait possibe, ej vos froais plaisi, mais j'o d'eutes gins à contrôler." qu'ale m'annonche, avuc un tiot sourire.

J'o cratché, et i o moutré austôt min titchet.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire