Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 2 septembre 2016

Ho foait mie ech tiot ju

Ed puss in puss, i o des gins qu'ont des montres à leu pugnie, os s'dmindons chi is baille'te coèr l'eure.

In vrai, is baille'te l'eure, mais font étou conme des tiots ordinatures. Mie ech tiot ju, malureusemint pour mi qu'in boés granmint.

Mi qui prins ech train granmint ed keups, j'in voée des saprés.

Mais, fuchez rasseurés, il existe coèr des montres qui n'baille'te eq l'eure, et des keups, ech jour ò qu'os sonmes. Ches montres qu'os s'offroème à ches éfants i o quarante ins pour leu conmunion, pèr eximpe.

Et i n'o des fin bélottes, et des fin crosses

I n'o pour ches onmes,


I n'o pour ches fanmes.


Ej pinse qu'is veu'te granmint d'argint. Chatchun foait conme i vut. Et conme i put.

Mi, chi tu m'traches un jour, ch'est fin aisié : j'o rin à mes pugnies.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Mi j'foais conme no tayons ò ratayons , j'érbéye l'heure à ch'solé ! Aladon qu'oz est din ch'Nord ; bé ; j'su souvint à l'atarge ( a l'presse si qu't'ainmes miu) Adé ez zéf

    RépondreSupprimer