Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 17 mai 2015

A ti eq min frère ainme

... et qu'est m'bèle soeur.

Ej t'os téléphoné ièr, pour prinde ed tes nouvèles. Ej sais bin eq t'os granmint ed mau. Mais ej sais étou eq t'ainmes qu'os téléphononche pour causer ed tout, mais mie ed tes maus.

Alorss, ièr, ej t'os téléphoné. I avoait troés o quat smangnes qu'ej t'avoais ieu. Mie ieu, mais vu, in vrai. Edpi, j'avoais ed tes nouvèles, pèr em mère, pèr min fiu o pèr un frère.

Feut étou qu'ej fuche honnête avuc ti : j'appréhinde ed téléphoner.

Tous ches jours, ej t'invoée un tiot message pèr ech téléphone portabe.

Ièr, ej t'os téléphoné.

Tu braiyoais. Ech keup chi, t'os toudi du mau chi t'os mie ed morphine, et tu croés mie eq tu vos vive coèr granmint ed tans. Ej pux mie dire ech contraire, minme chi j'ainmeroais.

Quanq ej t'avoais vu in avri, tu m'avoais dit eq tu vouloais mie souffrir. Ej sais eq t'os truvoé kmint foaire pour mie souffrir. Ej té foais fiate : tu souffriro mie granmint ed tans.

Ièr, tu braiyoais. Etou vu eq tu vux eq tin onme, min frère, fuche mie tout seu quanq tu pèrtiros. Tu nos l'os dmindé, à mi et mes eutes frères. Mais minme chi tu m'l'avoais mie dmindé, j'éroais mie laicié min frère tout seu. Fuche in seur ; janmoais i sro tout seu.

Tu braiyoais. Dech keup, ej t'os mie causé granmint. Ej t'os foais un bec. Ech darain ? P't'ête ! Dech keup, mie étou j'os invie ed braire achteure.

Innui, ej vos aller à l'messe. Feut vraimint qu'ej voèche à l'messe innui ! Minme chi tous ches matins, ej dis unne prière. Pour ti, et pour d'eutes. Mais jé kminche pèr ti.

Adé !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire